„Ne az olvasási rekord megdöntése legyen a fő cél!” – Interjú Kutas Istvánnal

Szakmai Tanácsadó Testületünk tagjait egy-egy interjú keretében mutatjuk be.


Miért dönt úgy egy cég, hogy támogatja a Média a Családért Alapítvány munkáját, és milyen médiatartalmakat lát értékesnek egy kommunikációs szakember? Erről is kérdeztem Kutas Istvánt, a Telekom vállalati kommunikációs igazgatóját.

 

– Azért döntöttünk az együttműködés mellett, mert keressük az igazán fontos témákat, amelyek mentén kapcsolódni tudunk ügyfeleink és az egész társadalom életéhez. A család mindenképpen egy ilyen, számunkra is központi téma. Az utóbbi hónapokban elég nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy kommunikációnkban bemutassuk, hogyan teheti hatékonyabbá a család közös feladatainak ellátását a digitalizáció (például a házimunkák beosztását, a gyereknevelést), de vannak olyan projektjeink is, amelyek a generációk közötti együttműködést, illetve a felelős digitális szülőséget segítik. Mindemellett igyekszünk családbarát munkahelyként működni, innovatív megoldásokkal támogatjuk a rugalmas munkavégzést, illetve figyelünk arra, hogy munkatársaink a gyerekvállalás miatti tartós távollét idején is részei maradjanak a vállalat életének: tartjuk velük a kapcsolatot, képzéseket biztosítunk számukra.

 

A Média a Családért Alapítvány régóta ösztönzi az olyan tartalmak megjelenését a médiában, amelyek a családot pozitív értékként jelenítik meg. Azt gondolom, hogy ugyanazokat a témákat feszegetik, amiket mi is: inspiráló példákat mutatnak fel, és ezzel sok embernek, családnak adnak ötleteket, megoldási javaslatokat.

 

– Személyesen is kötődik a családbarát média ügyéhez?

 

A teljes interjút itt olvashatja el. >>>

 

Vissza